czwartek, 10 grudnia 2009

Zestaw premierowy

Moja cudowna, młodsza siostra pracuje w teatrze. Kiedy w październiku byłam w Polsce wybrałyśmy razem piękną, artystyczną tunikę, którą Ewcia założy za kilka dni na kolejny premierowy spektakl. Jak zwykle wysłałam jej niespodziankową paczuszkę, w której znalazły się kolczyki, bransoletka i cień do powiek idealnie pasujące do tuniki.
 
Kolczyki i bransoletka są wykonane z drewnianych różowo-fioletowych kulek, polakierowanych kilkoma warstwami lakieru akrylowego.
 

Całość zapakowałam w malutki portwelik kupiony w marokańskim sklepiku w Barcelonie. Już wiem, że niespodzianka się bardzo spodobała jej nowej właścicielce. Powodzenia Sis i do zobaczenia bo niebawem Święta;)
 

5 komentarzy:

  1. Piękny komplet i opakowanie :) Taka niespodzianka nie mogła się nie spodobac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za kolorowe wsparcie, komplet i marokańskie etui cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułko! W końcu nadrabiam zaległości - tym razem i ja zapraszam do mnie po maleńką niespodziankę przedświąteczną!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję przepięknie dziewczyny za miłe słowa;)

    Aniu z jezior uśmiecham się do Ciebie za wyróżnienie;) i z przyjemnością przekażę je dalej

    OdpowiedzUsuń