czwartek, 24 września 2009

Tęczowo;)

"Tęcza jest szalikiem nieba..." Serna Gomez De La

Jakiś czas temu powstały dwie nowe pary kolczyków zainspirowane kolorami tęczy. Dają mi ogromną dawkę optymizmu i radosnych wspomnień z dzieciństwa.

Pierwsze z nich na zawsze pozostaną już w mojej Szkatułce bo zapałałam do nich miłością od pierwszego wejrzenia. Są to drewienka o wymiarach 15x50mm pomalowane farbami akrylowymi i zabezpieczone kilkoma warstwami lakieru akrylowego. Bigle i szpilki posrebrzane. Wzór dwustronny.

Druga para to takie radosne, tęczowe słoneczka. Są to drewniane koła o średnicy 40mm. Pomalowane farbami akrylowymi i zabezpieczone kilkoma warstwami lakieru akrylowego. Bigle i szpilki posrebrzane. Wzór dwustronny.

9 komentarzy:

  1. Mmm, tęczówki Anuszka uwielbia najbardziej. Piękne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne!!!
    sama bym takie chętnie włożyła, najlepiej tak na przekór w te dni, w których wszystko wydaje się być w ciemnych barwach....

    może to pora pomyśleć o wymiance?
    byłabyś zainteresowana?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu;)
    Ależ oczywiście,że jestem zainteresowana wymianką bo Ty takie cudowności tworzysz;)
    Właśnie wysłałam do Ciebie emaila;)

    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie mocno energetyczne i radosne - fajny pomysł na takie koła barwne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję Magdalenko i tak wlasnie się czuję jak mam je na uszkach tzn prostokąciki bo koła jeszcze nie znalazły właściciela;)

    Marzenko kolorowo lubię najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Jakie energetyczne kolory!
    Zapraszam po odbiór wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń