piątek, 4 września 2009

Wróciłam z Katalonii...rozstrzygnięcie mini konkursu


Marzenko, CzekoLady, Shirajo i Joanno chciałabym podziękować Wam za pomysłowe i bardzo sympatyczne wpisy. Moje wakacje spędziłam w przepięknej Katalonii. Konkursowy post zawierał w tytule podpowiedź gdyż zwrot "tambe alegria" oznacza po katalońsku radość, a ja byłam szczęśliwa jadąc na wakacje. Cava natomiast jest nazwą wina musującego charakterystycznego dla regionu Katalonii.
W związku z tym, iż nagrodę mam tylko jedną postanowiłam wręczyć ją CzekoLady, która najdokładniej zgadła dokąd się wybrałam. Swoją drogą rozbawiłaś mnie tą interpretacją kawową, sama bym na to nie wpadła;) Nagrodą jest rzemykowa muszelka znaleziona na barcelońskiej plaży, tęczowe, wakacyjne kolczyki, które sama stworzyłam oraz zestaw kadzidełek odkryty w sklepie z pamiątkami w uroczej miejscowości Calella.
Już niebawem fotograficzna relacja z wakacji.

1 komentarz:

  1. Dziękuje pięknie za wyróżnienie:) Jestem bardzo szczęśliwa,że udało mi się zgadnąć. Mam nadzieję, że wypoczęłaś i wróciłaś do nas z milionami pomysłów.

    OdpowiedzUsuń