sobota, 31 października 2009

Wymianka, a właściwie już chwilę powymiankowo;)

Ostatnio z racji kolejnej podróży troszeczkę zaniedbałam moją Szkatułkę ale już jestem i zaczynam nadrabiać zaległości. Jeszcze we wrześniu od pewnej cudownej osóbki dostałam propozycję wymianki. Anię urzekły moje tęczowe kolczyki, a mnie piękności jakie ona tworzy niemalże każdego dnia;)

Od Ani dostałam prześliczne podstaweczki w cieplutkich kolorach, notesik z serduszkiem i kolczyki, których się zupełnie nie spodziewałam;) Zresztą same zobaczcie TUTAJ.

Z mojej strony były oczywiście optymistyczne kolczyki i coś niespodziankowego. Tęczowe drewienka o wymiarach 15x50mm pomalowałam farbami akrylowymi i zabezpieczyłam kilkoma warstwami lakieru akrylowego. Bigle i szpilki posrebrzane. Wzór dwustronny. Ja mam prawie identyczne więc teraz po świecie chodzą dwie istotki w podobnych tęczach na uszach.

Do Ani powędrowały też kolczyki kokosowo-pistacjowe bo moimi naturalnościami też się zachwyciła.

No i nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś niespodziewanego. Bardzo proste ale jakże urocze siostrzane muszelki (były złączone gdy je znalazłam na plaży;) Polakierowane przepięknie komponują się z kuleczkami z marmuru ametystowego.
Aniu jeszcze raz dziękuję za wymiankę;)

3 komentarze:

  1. eh...to była czysta przyjemność!!!
    zestawik od ciebie cudny!
    uwielbiam twoje kolczyki. a tęczowe budzą zachwyt każdej napotkanej osoby!
    i to ja dziękuję- O G R O M N I E !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te naturalne z kokosem i zielonym kolorkiem (uwielbiam zielony) :). Muszelki i te w optymistycznych kolorkach też fajne. Pozdrawiam...wpadnę czasem popodziwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ewciu,cieszę się strasznie,że to co czasami tworzę podoba się innym artystycznym duszyczkom;*Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń