niedziela, 1 listopada 2009

Kolczyki Androsace - wymianka z Przytulanką

Koniecznie muszę się Wam pochwalić kolczykami, które dostałam na wymianę z Zacisza Przytulanki. Są cudowne, niesamowite, jedyne w swoim rodzaju, w moim ulubionym kolorze i w rzeczywistości jeszcze ładniejsze niż na zdjęciu. Po prostu piękne i Przytulanko droga jeszcze raz za nie dziękuję bo ostatnio stały się jednymi z moich ulubionych kolczyków.

Na wymiankę do Zacisza powędrowały ode mnie dwie pary kolczyków, o których już pisałam jakiś czas temu TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. Kochana moja, nawet nie wyobrażasz sobie jak mi miło!!!
    Cieszę się, że kolczyki się podobają, to dla mnie zaszczyt, że nosi je ktoś taki jak Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie zaszczytem jest,że mogę je nosić i zrobił je Ktoś taki jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki! Przypominam także o wyróżnieniu:
    http://cat-booking.blogspot.com/2009/10/lawendowe-koty-i-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kolczyki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anelio dziękuję przepięknie za wyróżnienie;)

    Dominiko wiem, są bardzo starannie wykonane i robią furorę tam gdzie tylko się pojawię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczności, zapraszam po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń